معاني الحياه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معاني الحياه

معنا تعيش اجمل معاني الحياه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» توصيات الأسهم السعودية عبر الجوال
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2013 10:16 am من طرف eecfc

» ïًîمًàىىû يàâèمàِèè
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 02, 2011 6:58 pm من طرف زائر

» Metformin, such beginning plant-derived
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 02, 2011 2:13 am من طرف زائر

» توصيات السوق السعودى تصل الى 80% شهريا" بأذن الله
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالسبت يوليو 30, 2011 5:17 am من طرف eecfc

» PooltanligiokSS
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالجمعة يوليو 29, 2011 6:48 am من طرف زائر

»  توصيات الأسهم السعودية عبر الجوال
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 2:26 am من طرف eecfc

انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالسبت يوليو 16, 2011 5:17 am من طرف eecfc

» التوصيات اللحظية المضاربية للسوق السعودى
انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 5:14 am من طرف eecfc

انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالأحد يوليو 03, 2011 8:13 am من طرف eecfc

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني

انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nada mohammed
وسام عضو مميز بتلبية الطلبات
nada mohammed

انثى
البلد : مصر
الوظيفه : لا يوجد
الاوسمه : انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Mod
مزاجي : 0

انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Empty
مُساهمةموضوع: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 7:19 pm

اكيد فينا ناس بتصلى وفي ناس مبتصليش ودة الطبيعى بتاعنا

بس الى مش طبيعى ان احنا نفضل كدا في مكانا ما بنحولش انا الحمد لله بصلى ولكن قولت لنفسي برضة الكلام دة
كل واحد بيصلى فينا ساعات كتير بتبقي في حاجات شغلة دماغه ومش بيركز اوى في الصلاة ممكن يعنى ينسي هو كام راكعه صلها ودة بيحصل لان ايمانا مش قوى بزمتكم انتم مش مكسوفين من حاجة زى كدة دة احنا لو عندنا امتحان بنركز اكتر من كدة ولا لو فيلم متبعينة بنبقي مركزين فية جدا لدرجة اننا بنحفظ الكلام يبقي ازاى واحنا في الوقت الى بنصلى فية لربنا مش بنبقي مكسلين دة طبعا غير كمان اننا مش بنصلى الصلاه في وقتها بنبقي مكسلين الى بيبقي قاعد على النت ولا الى بتقري قصة ولا الى بيبقي قاعد مع اصحابه على الاقهوة ولا الى بيتكلم في التليفون على اساس ان كل دة هيطير
نيجي بقي للى مش بيصلى ازاى انسان يسمع اذان ربنا وميقومش يصلى يبيقي احنا فرقنا اية عن غيرنا ازاى بقي يطلق علينا اننا مسلمين ولا الاسلام دة اسم وبس بجد يا جماعه انا عن نفسي نفسي اغير من نفسي وياريت كل واحد فينا يغير من نفسة ومش في الصلاة بس في كل حاجة

سؤال اخير بجد نفسي اساله بزمتك انت كمان مش مكسوف من نفسك؟
Nada315
نشط
Nada315

انثى
المزاج : سعيده جداااااااا

مُساهمةموضوع: رد: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 8:03 pm

طبعا يا ندا
وانا فعلا كنت لما بصلي بسرح كتير ومش بركز بس الحمد لله قدرت اتغلب على النقطه دي
وربنا يسامحني ويسامحنا جميعا
naira
نشط
naira

انثى
الوظيفه : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 8:44 am

ااااااااااااااااااااااااكيد

بس اهو الواحد برضه بيتعلم وانا الحمدلله بصلي ومش بسيب فرض الحمدلله

ونفسي بجد بجد اقرب من ربنا اكتر واكتر بجد
sara
نشط
sara

انثى
الوظيفه : طالبة
المزاج : مخنوقة اوي اوي

مُساهمةموضوع: رد: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2009 4:09 pm

عندك حق يا ندا وانا كمان نفسي انتظم في الصلاة
ادعولي يا جماعة
nada mohammed
nada mohammed

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 11:53 am

ربنا معاكى يا سارة وان شاء الله تنتظمى وتصلى علطول
سارةمحمد
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالخميس يوليو 30, 2009 5:45 am

المشكلة مش في اني مكسوفة ولا لا المشكلة في اني كل ما اتوب وانتظم في الصلاة واول ما اسمع الاذان اسيب كل اللي بعملة واتوضا واصلي بس المشكلة ان بعد فترة برجع اقطع في الصلاة مثلا مصليش العشا وبعد شوية ولا المغرب ولا العشا وبعدين مصليش خالص وارجع مرة تانيةانتظم وهكذا وهكذا بس انا خلاص زهقت واتخنقت من نفي اوي ونفي اصلي علي طول ومش عارفة لية انا بعمل كدة
nada mohammed
nada mohammed

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى   انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 5:14 pm

بأّذن الله هتنتظمى في الصلاه بس حولى انك تصلى بانتظام علطول وربنا اكيد طول ما انتى فكراه فهو كمان يهيقف جنبك وهى فرصة كويسة انك تفضلى تصلى في رمضان

انا بجد مكسوفة من نفسى ولو انت كمان قرأت الموضوع هتتكسف اوى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-